Програма з інформатики рівень стандарту
Фрагмент програми курсу
"Інформатика 10 – 11 класи"
загальноосвітніх навчальних закладів
11 клас
7. Бази даних. Системи управління базами даних (9 год.) Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами даних (СУБД). Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі даних предметної області. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Режими роботи в СУБД. Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. Призначення форм. Сортування, пошук і фільтрація даних. Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення звітів. Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і звітів за допомогою майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора. Практична робота №7. Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД. Практична робота №8. Створення бази даних в середовищі СУБД, створення форм і введення даних. Практична робота №9. Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора |
• поняття моделі даних; • поняття бази даних • поняття таблиці, поля, запису; • поняття ключа; • призначення форми, запиту, звіту; • особливості реляційної, мережевої, ієрархічної та об’єктно-орієнтованої моделей даних; пояснює: • призначення систем управління базами даних; • зв’язки між таблицями за множинністю та повнотою; класифікує: • запити: вибіркові та призначені для додавання, видалення чи оновлення даних; називає: • типи даних в середовищі СУБД; наводить приклади: • реляційних СУБД; вміє: • створювати таблиці у середовищі СУБД; • створювати форми для введення даних у таблиці; • знаходити в базі дані за певними критеріями відбору, створюючи прості вибіркові запити в автоматизованому режимі; • вводити дані у таблиці, дотримуючись обмежень, що накладаються структурою бази даних; • застосовувати майстри для створення таблиць, форм, запитів і звітів; • використовувати форми для введення даних і звіти для їх відображення; • використовувати конструктор для змінення запитів і форм; • сортувати дані в таблицях бази за одним чи кількома полями; • застосовувати засоби пошуку даних; • фільтрувати дані в таблицях. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий