Навчальна програма

Програма з інформатики рівень стандарту

Фрагмент програми курсу
"Інформатика 10 – 11 класи"
загальноосвітніх навчальних закладів

11 клас

    7. Бази даних. Системи управління базами даних (9 год.)
Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами даних (СУБД).
 Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі даних предметної області.
 Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Режими роботи в СУБД. Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. Призначення форм. Сортування, пошук і фільтрація даних.
       Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення звітів.
     Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і звітів за допомогою майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора.

 Практична робота №7. Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД.
 Практична робота №8. Створення бази даних в середовищі СУБД, створення форм і введення даних.

 Практична робота №9
. Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора
 Учень
описує:
• поняття моделі даних;
• поняття бази даних
• поняття таблиці, поля, запису;
• поняття ключа;
• призначення форми, запиту, звіту;
• особливості реляційної, мережевої, ієрархічної та об’єктно-орієнтованої моделей даних;
пояснює:
• призначення систем управління базами даних;
• зв’язки між таблицями за множинністю та повнотою;
класифікує:
• запити: вибіркові та призначені для додавання, видалення чи оновлення даних;
називає:
• типи даних в середовищі СУБД;
наводить приклади:
• реляційних СУБД;
вміє:
• створювати таблиці у середовищі СУБД;
• створювати форми для введення даних у таблиці;
• знаходити в базі дані за певними критеріями відбору, створюючи прості вибіркові запити в автоматизованому режимі;
• вводити дані у таблиці, дотримуючись обмежень, що накладаються структурою бази даних;
• застосовувати майстри для створення таблиць, форм, запитів і звітів;
• використовувати форми для введення даних і звіти для їх відображення;
• використовувати конструктор для змінення запитів і форм;
• сортувати дані в таблицях бази за одним чи кількома полями;
• застосовувати засоби пошуку даних;
• фільтрувати дані в таблицях.

Комментариев нет:

Отправить комментарий